Sunday, May 11, 2014

Kasih Sayang Hari Ibu 2014

Assalamualaikum/Salam Sejahtera

[Happy Mother Day/Selamat Hari Ibu]

Alhamdulillah Bersyukur kita kehadrat Illahi Masih Diberi Nafas Dan Kesihatan Yang Baik Sehingga Kehari Ini.

11 May 2014 Tarikh yang dinanti-nantikan oleh para wanita yang berlegar ibu untuk berkongsi rasa gembira dan dihargai oleh anak-anak/teman-teman dan orang sekeliling. 

Menghargai pergorbanan penat lelah seorang ibu bermula ketika ibu disahkan hamil diusia dalam kandungan sehingga hari ini bukanlah sesuatu yang terlalu sukar untuk kita lafazkan pada beliau. Dengan ucapan penuh kasih sayang membuatkan ibu kita tersenyum sepanjang hari terutama dihari yang indah ini dimana ramai keluarga berkumpul dan meraikannya 1dunia menyambut dengan penuh kesyukuran dan mengikut agama masing2 dalam meraikannya.

Sebagai orang yang beragama islam sambutan tidak dipraktik diMalaysia cukup sekadar kita mengingati hari ini adalah hari istimewa dengan membuat sesuatu perkara yang luar biasa seperti bagi hadiah tanda ingatan kita dihari istimewa dan juga membawa ibu keluar makan bersama disamping menambah dan mengeratkan hubungan kasih sayang dalam keluarga.

Ibu adalah manusia yang paling penting dalam hidup kita sesuai dengan ayat ibu adalah keramat untuk hidup kita,manusia yang mempunyai nilai paling besar ertinya buat hidup kita disepanjang kehidupan yangk kita lalui. 
TIADA IBU TIADA LAH KITA DIDUNIA INI.
Hari-hari adalah hari ibu selagi beliau bernyawa teraplah nilai kasih sayang yang mendalam terhadap ibu kita.Dan jadikan lah ibu sumber inspirasi untuk kejayaan dan kekayaan kita didunia dan akhirat.

Selamat Hari Ibu "Happy Mother Day"

Salam Kasih Sayang,
Dari Anak/Menantumu
EMAK Khamariah Bt.Kulub
MA Datin Samsiah Chu

Salam Kasih Mama Utk
Suami Tercinta
Khairul Nizam Dato' Hj Abu Dahari
Permata Hati
Leena Afreena
Leena Afdeera
Putra Aydeen

Sekian Terima Kasih
Ikhlas Dihari Ibu 2014
Lelaleena
"Kulit Secantik Sesihat Rawatan"
Soloskincare




No comments:

Post a Comment