Tuesday, May 13, 2014

Rezeki Dihari Wesak

[BERKONGSI RASA-REZEKI HARI WESAK]

Hari ini cuti public holiday sempena hari Wesak so mood nak ke office terasa sedikit kemalasan tapi fikirkan tanggungjawab yang harus digalas demi Soloskincare alhamdulillah seharian dioffice rezeki datang dengan tiba-tiba beberapa orang team leader daerah dan ejen-ejen terdekat singgah untuk ambil stock produk masing-masing.Rezeki Allah bagi dengan tiba-tiba so hati rasa puas dan happy sangat dapat kongsi produk bersama-sama mereka yang ingin kan rawatan untuk kulit.



Usaha lah dengan sifat dan hati yang ikhlas dalam setiap perkara yang dilakukan.INSYAALLAH REZEKI ALLAH LUAS dan sentiasa ada untuk org2 yg tidak pernah putus asa.


SAYA AKAN MEMILIH PICTURE COLOUR HIJAU..APA KATA ANDA?

Rezeki Allah luas janganlah ada hasad dengki dan menyakiti hati dan perasaan orang lain kerana mereka berjaya daripada kita seharusnya mintalah mereka bertukar-tukar pendapat dgn kejayaan yang mereka ada.

Dalam Perniagaan Atau apa yang kita lakukan kesabaran adalah penting dalam diri.Sabarlah Allah akan berkan ganjaran untuk setiap kesabaran yang kamu hadapi.Insyaallah

Selalu positif kan diri untuk positifkan apa yang kita lakukan


No comments:

Post a Comment